Wpółprace / Kto nam pomaga

Studio Figura - logo
POZnan - logo
Cero - logo
Gmina Oborniki - logo
Genexo - logo
Szkoła podstawowa nr.4 Oborniki - logo

Helios - logo
Rojber - logo
Akademia Piłkarska Reissa - logo
Jump Arena - logo
Joga dla dzieci - logo
Pound - logo

Galeria Malta - logo
Bieg Lwa - logo

Dołącz do grona firm wspierających działalność Fundacji Studio Figura!

Chcesz przyłączyć się do grupy firm, które wsparły już Fundację Studio Figura? Możesz pomóc nam na wiele sposobów! Połączmy siły i pomagajmy razem.

dziewcznyka idzie do szkoły

Pomagając Fundacji Ty również zyskujesz!

KORZYŚCI ZE WSPARCIA NASZEJ FUNDACJI DLA TWOJEGO BIZNESU:

WYRÓŻNIENIE FIRMY
NA TLE KONKURENCJI

Ukazanie Marki przez Fundację jako aktywnie działającej na rzecz pomocy dzieciom zmagajacym się z otyłością i nadwagą.

BUDOWA
I PROMOWANIE
POZYTYWNEGO
WIZERUNKU

Prezentowanie Firmy w mediach Fundacji jako zaangażowanej społecznie.

ZWIĘKSZENIE
LOJALNOŚCI
KLIENTÓW I
PRACOWNIKÓW FIRMY

Wynikającego z wykreowania obrazu Marki jako odpowiedzialnej społecznie.

ZWIĘKSZENIE LICZBY
POTENCJALNYCH
KLIENTÓW

Dotarcie do odbiorców naszych mediów społecznościowych.

PROMOCJA
PRODUKTÓW I USŁUG

Dzięki widzialności firmy w naszych mediach i na stronie internetowej.

WZBOGACENIE
KOMUNIKACJI
MARKETINGOWEJ
MARKI

Możliwość wykorzystania logotypów Fundacji Studio Figura.

W jaki sposób możesz nas wspomóc?

FORMY WSPÓŁPRACY Z FUNDACJĄ STUDIO FIGURA:

serce wrzucane do skarbonki

Darowizna

Przekazanie przez Firmę określonej kwoty pieniężnej na realizację konkretnych działań Fundacji mających nieść pomoc dzieciom zmagajacym się z otyłością i nadwagą lub na jej cele statutowe

Round up

Forma angażująca klientów Marki, którzy kupując produkty lub usługi dostępne w ofercie handlowej Firmy, mogą zaokrąglić rachunek do pełnej kwoty. Uzyskane w ten sposób nadwyżki przychodu przekazywane są następnie na pomoc dzieciom zmagajacym się z otyłością.

serce wrzucane do skarbonki
serce wrzucane do skarbonki

Marketing Społecznie Zaangażowany (CRM)

Długofalowa współpraca polegająca na przekazaniu części przychodu Firmy ze sprzedaży określonych, często odpowiednio oznaczonych, produktów lub usług, na pomoc podopiecznych Fundacji. Takie zaangażowanie w działalność dobroczynną pozwala Marce wzmocnić zaufanie i lojalność klientów, a często także zwiększyć sprzedaż.

Zaangażowanie pracowników i klientów

Opracowanie modelu współpracy angażującego pracowników i/lub klientów Firmy z Fundacją Studio Figura.
Przykładowe działania:
– włączenie zatrudnionych przez Markę osób w działalność dobroczynną Fundacji lub wolontariat na jej rzecz;
– dołączanie materiałów Fundacji do korespondencji z klientami;
– dodanie baneru Fundacji na stronie Firmy

serce wrzucane do skarbonki

Razem możemy odmienić życie wielu dzieci!

Pomaganie niesie za sobą ogromną moc, zdolną zmieniać losy potrzebujących, ale także całych społeczeństw. Dzięki wsparciu naszych darczyńców jesteśmy w stanie polepszyć stan zdrowia i życie najmłodszych.